Cum Sa Faci Activari De Brand Cu O Cabina Foto sau Photo Booth

by

Lectura: 4 min
Iti amintesti chefurile din anii de liceu sau facultate in care te distrai cu gasca?  Poate ca au fost majorate sau simple iesiri in oras.

Mai tii minte momentul in care te-ai sarutat pentru prima data?

Ce alte clipe in care ai ras, plans sau ai avut emotii iti amintesti acum daca „sapi” un pic?

Ti-am pus toate intrebarile astea pentru ca fiecare dintre noi a trait momente care s-au lipit de suflet exact ca timbrul de scrisoare.

Genul asta de clipe sunt, de fapt, experiente pe care le tinem minte ani de zile dupa.

In articolul pe care il citesti acum vrem sa-ti vorbim despre cum poti tu sa le creezi clientilor, partenerilor sau prospectilor tai experiente pe care ei sa si le aminteasca mult timp de acum inainte.

Articolul pe care l-am pregatit e pentru tine mai ales daca te afli intr-una dintre situatiile de mai jos:

  • Lucrezi in marketing, publicitate, faci activari de brand sau organizezi evenimente care ii ajuta pe clientii tai sa se promoveze mai bine;
  • Organizezi activari si evenimente pentru promovare de brand in cadrul companiei la care lucrezi;
  • Trebuie sa „scoti” foarte des solutii creative la minut;
  • Muncesti sub presiune;
  • Ai clienti pentru care organizezi evenimente si iti cer aproape tot timpul sa inventezi ceva altfel decat ceea ce fac concurentii lor;
  • Te preseaza bugetul atunci cand trebuie sa-i propui clientului o solutie, care sa-i comunice brandul mai usor;
  • Te gandesti deja la toate bataile de cap pe care o activare de brand le poate aduce. Oftezi doar cand te gandesti ca oalele se vor sparge toate in capul tau daca clientul nu va fi multumit .

Daca te afli in cel putin una dintre situatiile de mai sus, atunci te intelegem perfect. Ne-am lovit de ele de multe ori. Si e obositor, o stim la fel de bine ca tine.

Cheerup_IMworld_18_02

Dar sa revenim la oile noastre: experientele si cum poti tu sa le creezi atunci cand organizezi un eveniment.

De ce brandurile de azi ar trebui sa creeze experiente?

Facebook Ads in sus, Google Adwords in jos. Bannere la dreapta, pop-up-uri la stanga. Sau invers .

Poate esti de acord cu noi daca iti spunem ca tehnologia a castigat foarte mult teren in marketing, iar asta e super. Marketingul online ne ajuta azi sa comunicam mai repede, mai usor, sa masuram succesul si eficienta banilor pe care ii investim in comunicare.

Activari-Photobooth-Cheerup-Iulius-Mall-Untold-2018-15

Totusi, in „invazia” asta de tehnologie, tot mai multi oameni duc lipsa de senzatii.

Concret, parca am vrea si noi sa mai simtim una-alta pe pielea noastra, nu doar sa „vedem chestii” pe telefon sau ecranul de la laptop.

Da, stim ca nu suntem primii care iti spunem ca marketingul experiential e tare, iar tu, probabil, simti asta de mult timp. Totusi, poate iti pui intrebari precum cele de mai jos:

Merita sa ma mai leg azi la cap cu experiente sau e prea complicat? Nu ar trebui, mai bine, sa lasam doar online-ul sa-si faca treaba?

Poate ca acum, in timp ce citesti, iti fuge deja gandul la toate limitarile, „bug-urile” care vin la pachet cu experientele pentru activari de brand:

  • rezultatele nu vin chiar imediat ci se vad, mai degraba, pe termen mediu si lung;
  • reach-ul nu e la fel de mare ca in online, dar e mai profund;
  • uneori trebuie sa ne stoarcem creierii si sa venim cu idei noi ca sa nu fim “lame” si sa facem; aceleasi chestii ca si concurenta, dar si cand suntem originali efectul e pe masura.

BENEFICIILE pe care le obtii atunci cand le creezi clientilor experiente sunt din ce in ce mai multe si mai tari:

  • Brand awareness;
  • Imagine pozitiva;
  • Esti natural, nu “fake”, iar azi clientilor chiar le e „foame” de ceva autentic;
  • Clientii devin loiali marcii pe care o promovezi;
  • Oamenii fac word of mouth si recomanda mai departe brandul pe care l-au incercat la evenimentul tau.

Ideea e tot mai simpla: simtim, traim, avem o emotie, spunem mai departe, cumparam. 

Cand stii ca ai facut o activare buna cu o cabina foto?

Ok, treaba cu brandul si experienta am inteles-o, dar ce-are cabina foto cu activarea de brand?

Mai au priza Photo si Video Booth-urile atunci cand facem activari de brand?

Poate iti pui deja intrebarile de mai sus.

Probabil te gandesti ca lumea s-a plictisit de pozele clasice de la cabina foto si ca un photo booth nu mai poate sa aiba mult succes intr-o campanie.

In cazul in care te indoiesti de eficienta unei cabine foto am vrea sa stii ca problema NU e instrumentul ci felul in care il folosim.

Nu Photo sau Video Booth-urile sunt problema, ci experientele pe care le construim cu ajutorul lor. E ca atunci cand te urci la volanul unui Ferrari, dar nu stii sa conduci. Urci in masina, pornesti cu greu de pe loc si intri in primul copac. Cine e de vina? Ferrari sau soferul?

Asa e si cu o cabina foto. Ea poate sa fie banala, sau dimpotriva: „sa rupa gura targului”, scuzati franceza. 

Tine de noi si de felul in care o folosim.

Cu o cabina foto poti sa faci foarte multe: sa dansezi, calatoresti in locuri exotice, sa intri in pielea vedetelor, sa devii erou de actiune sau sa refaci scene din filme. Poti sa te misti, sa zambesti, sa razi sau sa te strambi in fata pixelilor pentru ca toate astea sunt emotii. Emotii care nu se uita.

Haide sa vedem in articolul urmator 14 tipuri de experiente pe care un Photo Booth ti le poate oferi.

Noi, gasca de la Cheer Up, suntem pregatiti sa ti le oferim pe toate .

Publicat in 11 May 2019 la 14:39:00 si actualizat in 10 Mar 2020

Nu uita sa distribui articolul!

Related Posts