Iata 14 tipuri de experiente pe care publicul tau poate sa le traiasca intr-un Photo sau Video Booth.
Ele pot sa relaxeze si sa destinda chiar si cel mai crispat om care-ti vine la eveniment.
Oamenii se relaxeaza, zambesc si nu uita cine le-a oferit experienta.
La toate experientele de mai jos punem la dispozitie echipa noastra care ii ajuta pe oameni sa fie in largul lor in timp ce fac poze.
1. SINGLE PHOTO EXPERIENCE
E varianta cea mai simpla. Aici imortalizam oameni in fotografii si chiar mai mult: Invitatii din cabina pot sa foloseasca, daca vor, accesorii (propsuri) alese si personalizate de tine in prealabil… sau chiar produsul.. 😀
In mai putin de 2 minute poza iti vine pe e-mail, iar tu de pe telefon, poti s-o postezi, mai departe, in social media.
2. COLLAGE EXPERIENCE
De ce sa ai o singura poza cand poti sa ai pana la 6?
Iata ce faci aici: mai intai te pui in fata camerei, apoi iti pregatesti miscarile, iar dupa ce apasam pe buton ai cateva secunde sa te misti in voie.
La final, tu decizi ce design sa aiba fundalul, cum vrei să arate, iar noi punem pozele pe el, invitatii si le personalizeaza cum vor si le primesc.
3. BIG FUN EXPERIENCE
Cand e Big Fun, o spunem pe bune, nu glumim .
Mai precis, aici primesti accesorii digitale personalizabile, desene si mesaje pe poze. Toate elementele pot sa fie adaugate de pe un ecran de 42 de inch.
Flow-ul e urmatorul: facem poza, adaugam texte, desene, mesaje, iconite sau emoji – direct de pe ecran.
4. GREENSCREEN PHOTOS
Aici distractia e urmatoarea: tu faci poza pe care o pui pe un fundal.
Fundalul va avea un background presetat de tine din timp. Cu ajutorul unui green scren fizic putem aplica imagini digitale in spatele celor din poza.
Concret, ne intâlnim, vorbim, decidem ce vrei sa apara in spatele invitatilor si gata. Intr-o secunda, „vedeta” poate sa mearga pe insule exotice , lumi fantastice sau la job, daca insista.
5. GREENSCREEN SELECTION
Una dintre cele mai faine chestii pe care poti sa le faci cu o cabina foto este sa calatoresti virtual. Este experienta de mai sus cu mai multe optiuni de fundal si cu posibilitatea de a alege ce imagine vrei in background.
Concret, te asezi in fata photo booth-ului si selectezi cateva destinatii exotice pentru imaginea de fundal: poti sa ajungi pe Coasta de Azur, sa stai la masa cu Johnny Depp, sau sa-ti oferi alte experiente imaginare. Alegi imaginea care iti place, o lasi in background si incepi sedinta foto .
6. BLACK & WHITE
Cum adaugi o doza de dramatism oricarei fotografii, GIF sau video?
Ii elimini orice urma de culoare si lasi alb-negrul sa fure atentia. In alb, negru si nuante de gri, evenimentul devine brusc unul clasic si elegant.
O imagine black&white te ajuta sa scoti in evidenta culoarea brandului.
7. CLONE FUN
Te-ai gandit vreodata cum ar fi ca oamenii din publicul tinta al activarii pe care o organizezi sa se poate clona?
Ei bine, acum avem o solutie si pentru asta .
Optiunea Clone Fun te ajuta sa te multiplici virtual in poza pe care o faci. Tu decizi cate clone vrei, iar efectul ii distreaza mult pe participanti.
Merge si cu GIF .
8. PORTRAIT
Poate suna a cliseu, dar oricine poate sa devina intr-o secunda vedeta. Pe bune. Poti sa fii, pret de câteva secunde, fotomodel, actor, cântaret sau orice altceva.
Concret, tu stai in prim-plan, esti starul din fata camerei foto, cel in jurul caruia se invârte lumina reflectoarelor. Ceea ce iese la final e exact ca o poza, dar de tip portret.
9. GIF
Ce e mai misto decat o fotografie? Una care se misca, misca, misca, misca, misca, mi… .
Procedam atunci cand facem GIF-uri: luam invitatii, le dam accesorii, iar ei se dezlantuie liber in fata camerei. Câteva cadre mai târziu GIF-ul e gata.
10. GIF PRINTS
Un GIF poate sa faca multe senzatii pe Facebook sau Twitter, iar asta aduce un avantaj in plus intr-un Photo Booth.
Invitatul se distreaza la photo booth in timpul sedintei foto, se bucura de GIF-ul care a iesit si il distrubuie, mai departe, in social media postarile de Facebook aduc un beneficiu in plus brandului pe care il promovezi.
GIF-urile se pot printa. Concret, facem 3-8 cadre, le transformam in fotografii individuale, le punem intr-o rama personalizata cum vrei tu si le tiparim. Mai trebuie doar sa le lipesti de perete !
11. GIF ANIMATED OVERLAYS
Cum ar fi daca s-ar misca si detaliile dintr-un GIF, nu doar persoanele surprinse?
Daca vrei sa le oferi invitatilor o experienta interactiva, poti opta pentru un overlay animat.
Concret, invitatii vor putea alege sa se „sincronizeze” cu animatia.
12. GIF ANIMATED GREENSCREEN
Când si background-ul este animat invitatii vor simti sa sunt in mijlocul actiunii, parte dintr-o aventura unica. Se pot misca odata cu elementele din fundal sau sa le miste dupa voia lor.
13. GIF ANIMATED OVERLAY & GREENSCREEN
Celor pregatiti sa intre complet intr-un alt univers, le oferim posibilitatea si mai interesanta: sa anime si background-ul si overlay-ul.
La final iese un GIF foarte dinamic in care intreaga lume e in miscare si care, la rândul sau, se misca fara oprire.
14. GIF BOOMERANG
GIF-urile de tip boomerang sunt, practic, GIF-uri pe care le faci dintr-un mini video, instagram style.
Iata cate optiuni iti ofera o cabina foto in timpuri unei activari de brand.
Pare banal un Photo Booth, dar daca esti creativ poti sa faci multe cu el, iar marketingul chiar asta e: sa faci mult cu resurse putine si sa inventezi cat mai des.
Poze, GIF-uri sau video-uri?
Portrete simple sau cu background?
Imagini statice sau miscatoare?
Pozezi singur sau te clonezi?
Abia asteptam sa punem umarul la solutiile creative pe care le vei propune in urmataorele activari .
Concluzii
Vrei sa ai clienti multumiti si convinsi ca brandul lor creste si devine memorabil pentru end useri?
Ajuta-i, atunci, sa ofere cat mai multe experiente.
Cabinele foto si video sunt un instrument pe care poti oricand sa te bazezi atunci cand faci evenimente pentru promovare de brand. Photo booth-urile iti ofera mai multe posibilitati decat o simpla poza cu 2-3 retusuri – mai ales atunci cand ai de creat un design de stand atractiv.
O experienta placuta se da intotdeauna mai departe, se comunica in online si toate astea sunt „bile albe” pentru brandul tau.