5 Trucuri Care Te Ajuta Sa Atragi Vizitatori La Standul Tau

5 Trucuri Care Te Ajuta Sa Atragi Vizitatori La Standul Tau

Organizezi un eveniment dar lumea nu participa la el?

Ai un stand misto dar vizitatorii nu apar?

Stim cum e sa faci o activare buna dar cand sa vina oamenii... ia-i de unde nu-s. 

Orice activare de brand pe care o organizam e, practic, un context in care ne expunem: pe noi si pe clientul caruia ii facem comunicarea.

Probabil ca si tu iti doresti ca la actiunile pe care le faci sa-ti vina deopotriva oameni multi si calificati, adica potentiali clienti.

Vizitatori stand activare de brand

Sursa: Cabina Foto Cheerup @Electric Castle '18 (Stand Persil)

Cum ar trebui sa procedam ca sa evitam dezamagirea ca am cheltuit o gramada de bani pentru o activare misto, dar „am cantat o piesa fara spectatori”?

In acest articol vei gasi 5 trucuri simple care iti pot aduce public la evenimente: mai mult, mai bun si mai dornic sa te laude pe Instagram, Facebook si alte canale. ☺

1. Indoor sau Outdoor? Stabileste de la inceput unde faci evenimentul

Primul lucru pe care trebui sa-l iei in calcul este cadrul in care se va desfasura evenimentul.

Va fi inauntru sau va fi afara? E intrebarea pe care va trebui sa o ai mereu in minte cand iei decizii despre cum va arata standul si ce se va intampla acolo.

evenimente cu stand outdoor

Vremea este o variabila de care trebuie sa tii cont, daca evenimentul va fi in aer liber. Un cort, de exemplu, te protejeaza de soare sau ploaie. Dar cum ramane cu vantul? Prin ce metoda te asiguri ca nu vor zbura diferite obiecte prezente la stand? Vor fi prize la indemana in caz ca vrei sa afisezi ceva pe un ecran?

activari de brand - mobil 1 - indoor

In schimb, daca evenimentul va avea loc in interior vin alte intrebari: cat de mult iti va afecta planul zgomotul de fundal? Vei avea destula lumina? Vei avea destul spatiu in care sa aduni un anumit numar de oameni inainte sa faci o demonstratie sau e nevoie sa regandesti experienta in asa fel incat nimeni sa nu fie inghesuit?

2. Decide unde vei pozitiona standul

Probabil ca nu iti doresti sa fii prezent in cel mai indepartat colt al evenimentului, dar nici ca standul sa fie aproape de o usa care se va deschide si inchide non-stop.

Gaseste un loc potrivit pentru ceea ce vrei sa prezinti sau chiar sa oferi. In functie de brandul tau, asigura-te ca vizitatorii vor avea fie intimitatea de care au nevoie ca sa poata savura experienta, fie spatiul necesar, departe de alti stimuli pe care nu si-i doresc.

Nu in ultimul rand, ia in calcul felul in care vizitatorii vor interactiona prima data cu standul. Din ce directie vin? Ce vad prima data?

Harta-Untold-2019

Sursa: infomusic.ro

Trebuie sa ocoleasca ceva ca sa ajunga la stand? Set-up-ul pe care l-ai construit ii atrage indeajuns? Oferi ceva evident sau creezi mister si mizezi ca vor veni din curiozitate?

3. Stabileste ce tip de experienta vrei sa aiba vizitatorul

Mai exact, gandeste-te care e cel mai de impact lucru pe care poti sa-l faci pentru cei care iti ofera timpul lor. Cum poti sa ii faci sa respire brandul? Cum ii faci sa ii inteleaga misiunea sau valorile?

Vor pleca acasa cu un produs sau cu un serviciu? Le-ai oferit un training scurt intr-un cadru informal?

tip de experienta pentru marketing experential

Sursa: Cheerup @Bucharest Marathon '18 (Stand Ciuc Radler)

Adevarul e ca oamenii isi doresc si chiar primesc cu bucurie un lucru concret, indiferent ca e material sau nu. E de datoria ta sa oferi in repetate randuri, iar abia mai apoi sa ceri. Aici gasesti 14 experiente pentru activari de brand cu marketingul experential in focus.

4. Asigura-te ca ai tot ce-ti trebuie

Da, pare banal, dar multe activari ies prost din probleme logistice:

  • oferi inghetata si ramai fara lingurite
  • scaunele pe care oamenii se asaza sunt incomode
  • e plin de cabluri pe jos, iar oamenii se impiedica etc.

Iata dece e bine sa te asiguri ca nu vor exista lipsuri care sa iti dea peste cap planurile si sa anticipezi felul in care vei actiona in anumite situatii, chiar daca iti doresti ca ele sa nu se intample.

5. Pregateste-ti echipa

Nu in ultimul rand, e nevoie sa alegi cu mare atentie personalul care va fi responsabil de tot ceea ce se intampla la stand.

Cheerup-Officer-Photo-Booth

Oamenii pe care ii alegi vor interactiona cu cei care iti viziteaza standul. Asigura-te, deci ca oamenii tai pot sa bifeze urmatoarele lucruri:

  • stiu cum sa initieze si sa poarte o conversatie;
  • respira brandul si sa transmit energie pozitiva;
  • sunt capabili sa raspunda la intrebari legate de produsul sau serviciul pe care il promovezi;
  • inteleg exact care e publicul tinta, ce nevoi are, la ce cuvinte rezoneaza;
  • stiu exact ce urmaresc in fiecare conversatie – vor sa obtina o recomandare, sa incheie o vanzare, sa creeze awareness?
  • se asigura ca au creat o legatura intre un individ si brand daca legatura nu exista deja;
  • pot sa vorbeasca pe intelesul tuturor;
  • au cunostinte de body language, atat ca sa isi amplifice mesajul, cat si ca sa inteleaga mesajul non-verbal care le este transmis.

Asadar, iata 5 trucuri simple ca sa atargi mai multi vizitatori la stand.

Hai sa facem o scurta trecere in revista, ca sa iasa totul asa cum ti-ai propus:

  1. Gandesti si adaptezi tot ce se va intampla la stand in functie de mediul in care joci: indoor sau outdoor.
  2. Pozitionezi standul in functie de actiunile pe care vrei sa le desfasori. Ce vor vedea prima data? Ii atragi cu surle si trambite sau vrei sa creezi mister?
  3. Stabilesti ce experienta vrei sa oferi
  4. Te asiguri ca ai toate conditiile logistice pentru ca experienta pe care o oferi sa fie memorabila?
  5. Ai grija la personalul prezent la stand. Alege oamenii potriviti pentru ca ei vor avea o misiune foarte importana: sa reprezinte brandul.

New call-to-action

Publicat in 6 Aug 2019 si actualizat in 19 Sep 2019

Nu uita sa distribui articolul!

Citiți și: