Sa-ti organizezi nunta este ceva ce ti-ai dorit de mult timp. Procesul este foarte frumos, dar fara indoiala poate fi si o adevarata provocare.
Fie ca iti doresti o nunta mica si intima sau o petrecere mare, pasii pe care trebuie sa-i urmezi sunt aproximativ aceeasi.
E nevoie sa contactezi furnizori, sa iei decizii, sa faci cumparaturi, sa inviti oamenii dragi, sa probezi, sa degusti, si lista, desigur, continua.
Sunt multe detalii pe care trebuie sa le retii. E greu sa nu omiti ceva, daca nu le ai notate undeva in mod structurat.
Poate nu ai mereu acces la laptop, ti se descarca telefonul fix cand ai vrut sa verifici o informatie si cu siguranta nu iei cu tine post-it note-urile de pe frigider.
Ai nevoie de o agenda pe care sa o poti lua cu tine oriunde si in care sa gasesti toate detaliile despre petrecerea voastra.
Agenda de Nunta Cheerup nu este o agenda obisnuita. Ea a fost creata special pentru nunta si a fost personalizata cu informatii specifice acestui eveniment.
Scopul ei este sa te ajute sa stii exact ce ai de facut si in ce moment. In acelasi timp iti ofera suficienta flexibilitate ca sa o personalizezi dupa placul tau, ca sa ai parte de nunta la care ai visat.
Asadar, ce vei gasi in agenda de nunta Cheerup?
1. LISTE, LISTE, LISTE
Pe primele pagini ale agendei vei gasi checklist-uri cu ce este nevoie sa pregatesti pentru ziua nuntii, inainte cu: 12 luni, 8-9 luni, 5-6 luni, 2-3 luni, 1 luna si 1 saptamana.
Vei afla lucruri precum:
- Cu cat timp inainte sa rezervi sala/ dj-ul/ fotograful
- Cand e momentul potrivit sa trimiti invitatiile
- Cand ar trebui sa depuneti actele la primarie pentru oficierea casatoriei civile
- Cat de repede e nevoie sa va decideti la décor
- Daca merita sa faceti un plan al aranjarii la masa cu mai mult de 1 luna inainte de nunta
- Cand e bine sa faceti planul detaliat pentru ziua nuntii, ora cu ora
Pasii de urmat sunt impartiti pe luni, asa incat sa nu simti presiunea ca trebuie sa faci totul deodata. Asta poate fi coplesitor.
Deasemenea, aceasta structurare pe luni te ajuta sa stabilesti cum sa planifici platile. Astfel, iti vei gestiona bugetul mai eficient. De exemplu, avansul pentru restaurant poate fi destul de mare si poate in luna respectiva ai prefera sa nu mai faci si alte plati majore.
2. TABEL CU CHELTUIELI
In acest tabel, vei putea trece intreaga lista de furnizori de platit si toate produsele pe care e nevoie sa le achizitionezi.
Tabelul contine o coloana dedicata atat avansului cat si restului de plata, ca sa tii evidenta cheltuielilor si desigur sa poti face platile la timp, fara a risca disponibilitatea furnizorilor sau a produselor dorite.
3. LISTA DE INVITATI
In aceasta sectiune a agendei notezi numele familiei, prietenilor si a colegilor alaturi de care doriti sa petreceti in ziua nuntii.
Tabelul contine spatiu pentru numele si prenumele invitatilor, o coloana in care notezi daca ai trimis invitatia si alta coloana in care notezi raspunsul celor invitati.
Este o etapa importanta, pentru ca numarul de invitati influenteaza capacitatea salii de restaurant, meniurile, decorul, transportul organizat (daca e cazul), aranjarea la mese, etc.
4. PLANIFICAREA DETALIATA A ZILEI NUNTII
Planificarea riguroasa a intregii zile te poate salva de multe neintelegeri, omisiuni si greseli. Si, cel mai important, iti ofera linistea ca atat voi, mirii, cat si cei care va ajuta cu pregatirile, stiti exact ce aveti de facut si in ce moment. De, asemenea poti verifica si confirma cu calm toti furnizorii esentiali bunei desfasurari ai nuntii.
In acest tabel, vei trece fiecare moment al zilei, incepand cu ora 6:00 AM, in ziua nuntii, pana la 3:30 AM (a doua zi), cu intervale de 30 de min.
Desi speram ca dupa ce se da startul dansului, va fi mai mult loc pentru spontaneitate si distractie fara limite.
In cazul in care colaborezi cu un coordonator de nunta, atunci mai treceti odata prin plan impreuna, asa incat sa fiti pe aceeasi pagina, daca apar schimbari spontane.
5. CONTACTE UTILE
Sectiunea de Contacte Utile este dedicata tuturor furnizorilor si persoanelor cu care colaborezi. Aici notezi numele persoanei de contact si datele de contact: email-ul sau nr-ul de telefon.
Avantajul este ca le ai pe toate intr-un singur loc. Le poti accesa in orice clipa, fara a-ti umple portofelul cu carti de vizita sau a re-deschide acelasi email de mai multe ori pentru a vedea nr-ul de telefon in semnatura furnizorului.
6. NOTITE
Aici este zona unde iti scrii toate gandurile, dorintele, ideile, discutiile cu furnizorii si to-do list-uri scurte pentru treburile cotidiene.
Aceste 6 capitole majore din agenda de nunta te vor ajuta sa organizezi nunta eficient si cu muuult mai putin stres. Urmarind pas cu pas ce ai de facut si ce ai bifat deja, te vei bucura mai mult de proces si vei fi tot mai aproape de a avea nunta pe care ti-ai dorit-o dintotdeauna.
Super tip: pastreaza agenda de nunta in cutia cu amintiri, va fi foarte emotionant sa o gasiti si sa o rasfoiti peste cativa ani.
Cum arata agenda? Detalii tehnice:
- Dimensiune: 148 x 210 mm
- Numar de pagini: 60
- Hartie 115gr/ mp
- Format: A5
- Legare cu spira metal alba
- Coperti cartonate, laminate mat
Spor la pregatiri si sa aveti o nunta absolut magica!!
In urmatorul articol, “Tot ce vrei sa stii despre bugetul de nunta” vei afla informatii interesante despre cum sa iti imparti banii pentru nunta si cum sa ii gestionezi in mod eficient.