Cum sa faci activari de brand cu o cabina foto - 14 experiente cool

Cum sa faci activari de brand cu o cabina foto - 14 experiente cool

Iti amintesti chefurile din anii de liceu sau facultate in care te distrai cu gasca?  Poate ca au fost majorate sau simple iesiri in oras.

Mai tii minte momentul in care te-ai sarutat pentru prima data? 😁

Ce alte clipe in care ai ras, plans sau ai avut emotii iti amintesti acum daca „sapi” un pic?

Ti-am pus toate intrebarile astea pentru ca fiecare dintre noi a trait momente care s-au lipit de suflet exact ca timbrul de scrisoare.

Genul asta de clipe sunt, de fapt, experiente pe care le tinem minte ani de zile dupa.

In articolul pe care il citesti acum vrem sa-ti vorbim despre cum poti tu sa le creezi clientilor, partenerilor sau prospectilor tai experiente pe care ei sa si le aminteasca mult timp de acum inainte.

Articolul pe care l-am pregatit e pentru tine mai ales daca te afli intr-una dintre situatiile de mai jos:

  • Lucrezi in marketing, publicitate, faci activari de brand sau organizezi evenimente care ii ajuta pe clientii tai sa se promoveze mai bine;
  • Organizezi evenimente si activari pentru brandul companiei la care lucrezi;
  • Trebuie sa „scoti” foarte des solutii creative la minut;
  • Muncesti sub presiune;
  • Ai clienti pentru care organizezi evenimente si iti cer aproape tot timpul sa inventezi ceva altfel decat ceea ce fac concurentii lor;
  • Te preseaza bugetul atunci cand trebuie sa-i propui clientului o solutie, care sa-i comunice brandul mai usor;
  • Te gandesti deja la toate bataile de cap pe care o activare de brand le poate aduce. Oftezi doar cand te gandesti ca oalele se vor sparge toate in capul tau daca clientul nu va fi multumit 😉.

Daca te afli in cel putin una dintre situatiile de mai sus, atunci te intelegem perfect. Ne-am lovit de ele de multe ori. Si e obositor, o stim la fel de bine ca tine.

Cheerup_IMworld_18_02

Dar sa revenim la oile noastre: experientele si cum poti tu sa le creezi atunci cand organizezi un eveniment.

De ce brandurile de azi ar trebui sa creeze experiente?

Facebook Ads in sus, Google Adwords in jos. Bannere la dreapta, pop-up-uri la stanga. Sau invers 😀.

Poate esti de acord cu noi daca iti spunem ca tehnologia a castigat foarte mult teren in marketing, iar asta e super. Marketingul online ne ajuta azi sa comunicam mai repede, mai usor, sa masuram succesul si eficienta banilor pe care ii investim in comunicare.

Activari-Photobooth-Cheerup-Iulius-Mall-Untold-2018-15

Totusi, in „invazia” asta de tehnologie, tot mai multi oameni duc lipsa de senzatii.

Concret, parca am vrea si noi sa mai simtim una-alta pe pielea noastra, nu doar sa „vedem chestii” pe telefon sau ecranul de la laptop.

Da, stim ca nu suntem primii care iti spunem ca marketingul experiential e tare, iar tu, probabil, simti asta de mult timp. Totusi, poate iti pui intrebari precum cele de mai jos:

Merita sa ma mai leg azi la cap cu experiente sau e prea complicat? Nu ar trebui, mai bine, sa lasam doar online-ul sa-si faca treaba?

Poate ca acum, in timp ce citesti, iti fuge deja gandul la toate limitarile, „bug-urile” care vin la pachet cu experientele pentru activari de brand:

  • rezultatele nu vin chiar imediat ci se vad, mai degraba, pe termen mediu si lung;
  • reach-ul nu e la fel de mare ca in online, dar e mai profund;
  • uneori trebuie sa ne stoarcem creierii si sa venim cu idei noi ca sa nu fim "lame" si sa facem; aceleasi chestii ca si concurenta, dar si cand suntem originali efectul e pe masura.

BENEFICIILE pe care le obtii atunci cand le creezi clientilor experiente sunt din ce in ce mai multe si mai tari:

  • Brand awareness;
  • Imagine pozitiva;
  • Esti natural, nu "fake", iar azi clientilor chiar le e „foame” de ceva autentic;
  • Clientii devin loiali marcii pe care o promovezi;
  • Oamenii fac word of mouth si recomanda mai departe brandul pe care l-au incercat la evenimentul tau.

Ideea e tot mai simpla: simtim, traim, avem o emotie, spunem mai departe, cumparam. 

Cand stii ca ai facut o activare buna cu o cabina foto?

Ok, treaba cu brandul si experienta am inteles-o, dar ce-are cabina foto cu activarea de brand?

Mai au priza Photo si Video Booth-urile atunci cand facem activari de brand?

Poate iti pui deja intrebarile de mai sus.

Probabil te gandesti ca lumea s-a plictisit de pozele clasice de la cabina foto si ca un photo booth nu mai poate sa aiba mult succes intr-o campanie.

In cazul in care te indoiesti de eficienta unei cabine foto am vrea sa stii ca problema NU e instrumentul ci felul in care il folosim.

Nu Photo sau Video Booth-urile sunt problema, ci experientele pe care le construim cu ajutorul lor. E ca atunci cand te urci la volanul unui Ferrari, dar nu stii sa conduci. Urci in masina, pornesti cu greu de pe loc si intri in primul copac. Cine e de vina? Ferrari sau soferul?

Asa e si cu o cabina foto. Ea poate sa fie banala, sau dimpotriva: „sa rupa gura targului”, scuzati franceza. 😊

Tine de noi si de felul in care o folosim.

New call-to-action

Cu o cabina foto poti sa faci foarte multe: sa dansezi, calatoresti in locuri exotice, sa intri in pielea vedetelor, sa devii erou de actiune sau sa refaci scene din filme. Poti sa te misti, sa zambesti, sa razi sau sa te strambi in fata pixelilor pentru ca toate astea sunt emotii. Emotii care nu se uita.

Haide sa vedem in capitolul urmator 14 tipuri de experiente pe care un Photo Booth ti le poate oferi.

Noi, gasca de la Cheer Up, suntem pregatiti sa ti le oferim pe toate 🤩.

Cum te ajuta o cabina foto atunci cand vrei sa faci o activare de brand – 14 tipuri de experiente

Cu o cabina poti sa faci multe: poze, video-uri, gif-uri, iar lista e mai mare. Cand ai si oamenii potriviti alaturi rezultatul poate sa fie peste asteptari.

Iata 14 tipuri de experiente pe care publicul tau poate sa le traiasca intr-un Photo sau Video Booth.

Ele pot sa relaxeze si sa destinda chiar si cel mai crispat om care-ti vine la eveniment.

Oamenii se relaxeaza, zambesc si nu uita cine le-a oferit experienta.

La toate experientele de mai jos punem la dispozitie echipa noastra care ii ajuta pe oameni sa fie in largul lor in timp ce fac poze.

1. SINGLE PHOTO EXPERIENCE

E varianta cea mai simpla. Aici imortalizam oameni in fotografii si chiar mai mult: Invitatii din cabina pot sa foloseasca, daca vor, accesorii (propsuri) alese si personalizate de tine in prealabil... sau chiar produsul.. :D

photo_booth_b2b_servicii_photo_05In mai putin de 2 minute poza iti vine pe e-mail, iar tu de pe telefon, poti s-o postezi, mai departe, in social media.

2. COLLAGE EXPERIENCE

De ce sa ai o singura poza cand poti sa ai pana la 6?

photobooth_b2b_servicii_photo_layout_08

Iata ce faci aici: mai intai te pui in fata camerei, apoi iti pregatesti miscarile, iar dupa ce apasam pe buton ai cateva secunde sa te misti in voie.

photobooth_b2b_servicii_photo_layout_03

La final, tu decizi ce design sa aiba fundalul, cum vrei să arate, iar noi punem pozele pe el, invitatii si le personalizeaza cum vor si le primesc.

3. BIG FUN EXPERIENCE

Cand e Big Fun, o spunem pe bune, nu glumim 😮.

Mobil1_ATBS_2015_08

Mai precis, aici primesti accesorii digitale personalizabile, desene si mesaje pe poze. Toate elementele pot sa fie adaugate de pe un ecran de 42 de inch.

Mobil1_ATBS_2015_03

Flow-ul e urmatorul: facem poza, adaugam texte, desene, mesaje, iconite sau emoji - direct de pe ecran.

4. GREENSCREEN PHOTOS

Aici distractia e urmatoarea: tu faci poza pe care o pui pe un fundal.

cabina_foto_b2b_servicii_greenscreen_photo_12

Fundalul va avea un background presetat de tine din timp. Cu ajutorul unui green scren fizic putem aplica imagini digitale in spatele celor din poza. 

Concret, ne intâlnim, vorbim, decidem ce vrei sa apara in spatele invitatilor si gata. Intr-o secunda, „vedeta” poate sa mearga pe insule exotice 🏝, lumi fantastice sau la job, daca insista.

5. GREENSCREEN SELECTION

Una dintre cele mai faine chestii pe care poti sa le faci cu o cabina foto este sa calatoresti virtual. Este experienta de mai sus cu mai multe optiuni de fundal si cu posibilitatea de a alege ce imagine vrei in background. 

Cabina_foto_b2b_servicii_greenscreen_001-1024x683

Concret, te asezi in fata photo booth-ului si selectezi cateva destinatii exotice pentru imaginea de fundal: poti sa ajungi pe Coasta de Azur,  sa stai la masa cu Johnny Depp, sau sa-ti oferi alte experiente imaginare. Alegi imaginea care iti place, o lasi in background si incepi sedinta foto 📷.

6. BLACK & WHITE

Cum adaugi o doza de dramatism oricarei fotografii, GIF sau video?

Ii elimini orice urma de culoare si lasi alb-negrul sa fure atentia. In alb, negru si nuante de gri, evenimentul devine brusc unul clasic si elegant.

Photo_booth_b2b_servicii_blackwhite_001

O imagine black&white te ajuta sa scoti in evidenta culoarea brandului.

7. CLONE FUN

Te-ai gandit vreodata cum ar fi ca oamenii din publicul tinta al activarii pe care o organizezi sa se poate clona?

Ei bine, acum avem o solutie si pentru asta 🙌.

Cheerup-Photobooth-Clone-Fun-06

Optiunea Clone Fun te ajuta sa te multiplici virtual in poza pe care o faci. Tu decizi cate clone vrei, iar efectul ii distreaza mult pe participanti.

Merge si cu GIF 😍.

Servicii-Cheerup-GIF-Clone-Fun-03

8. PORTRAIT

Poate suna a cliseu, dar oricine poate sa devina intr-o secunda vedeta. Pe bune. Poti sa fii, pret de câteva secunde, fotomodel, actor, cântaret sau orice altceva.

Cabina_foto_b2b_servicii_portrait_002

Concret, tu stai in prim-plan, esti starul din fata camerei foto, cel in jurul caruia se invârte lumina reflectoarelor. Ceea ce iese la final e exact ca o poza, dar de tip portret.

9. GIF

Ce e mai misto decat o fotografie? Una care se misca, misca, misca, misca, misca, mi... 👯.

GIF_booth_activare_servicii_gif_001-1

Procedam atunci cand facem GIF-uri: luam invitatii, le dam accesorii, iar ei se dezlantuie liber in fata camerei. Câteva cadre mai târziu GIF-ul e gata.

10. GIF PRINTS

Un GIF poate sa faca multe senzatii pe Facebook sau Twitter, iar asta aduce un avantaj in plus intr-un Photo Booth.

Invitatul se distreaza la photo booth in timpul sedintei foto, se bucura de GIF-ul care a iesit si il distrubuie, mai departe, in social media postarile de Facebook aduc un beneficiu in plus brandului pe care il promovezi.

GIF-Prints

GIF-urile se pot printa. Concret, facem 3-8 cadre, le transformam in fotografii individuale, le punem intr-o rama personalizata cum vrei tu si le tiparim. Mai trebuie doar sa le lipesti de perete 🖼! 

11. GIF ANIMATED OVERLAYS

Cum ar fi daca s-ar misca si detaliile dintr-un GIF, nu doar persoanele surprinse?

Daca vrei sa le oferi invitatilor o experienta interactiva, poti opta pentru un overlay animat.

GIF_booth_activare_servicii_gif_overlay_animat_013

Concret, invitatii vor putea alege sa se „sincronizeze” cu animatia. 

12. GIF ANIMATED GREENSCREEN

Când si background-ul este animat invitatii vor simti sa sunt in mijlocul actiunii, parte dintr-o aventura unica. Se pot misca odata cu elementele din fundal sau sa le miste dupa voia lor.

Activari-Cheerup-Photo-Gif-Booth-LG-02

13. GIF ANIMATED OVERLAY & GREENSCREEN

Celor pregatiti sa intre complet intr-un alt univers, le oferim posibilitatea si mai interesanta: sa anime si background-ul si overlay-ul.

La final iese un GIF foarte dinamic in care intreaga lume e in miscare si care, la rândul sau, se misca fara oprire.

14. GIF BOOMERANG

GIF-urile de tip boomerang sunt, practic, GIF-uri pe care le faci dintr-un mini video, instagram style.

GIF_booth_activare_servicii_gif_boomerang_017

Iata cate optiuni iti ofera o cabina foto in timpuri unei activari de brand.

Pare banal un Photo Booth, dar daca esti creativ poti sa faci multe cu el, iar marketingul chiar asta e: sa faci mult cu resurse putine si sa inventezi cat mai des.

Poze, GIF-uri sau video-uri?

Portrete simple sau cu background?

Imagini statice sau miscatoare?

Pozezi singur sau te clonezi?

Abia asteptam sa punem umarul la solutiile creative pe care le vei propune in urmataorele activari 😎. 

Concluzii

Vrei sa ai clienti multumiti si convinsi ca brandul lor creste si devine memorabil pentru end useri?

Ajuta-i, atunci, sa ofere cat mai multe experiente.

Cabinele foto si video sunt un instrument pe care poti oricand sa te bazezi  atunci cand faci o activare de brand pentru ca ele iti ofera mai multe posibilitati decat o simpla poza cu 2-3 retusuri.

O experienta placuta se da intotdeauna mai departe, se comunica in online si toate astea sunt „bile albe” pentru brandul tau. 

New call-to-action

Publicat in 11 Mai 2019 si actualizat in 12 Mai 2019

Nu uita sa distribui articolul!

Citiți și: